אודות המשרד

אסטר צסטלין משרד עורכי דין וגישור

משרדי עוסק בייעוץ וייצוג משפטי בתחום המקרקין והנדל"ן ובתחום ההגירה והמעמד בישראל. מטרת העל שלי היא לספק פתרונות מקצועיים, יצירתיים ואיכותיים לכל לקוחות המשרד. אעזור לכם להתמודד בצורה הטובה ביותר עם כל דילמה משפטית והכל תוך מתן שירות מותאם אישית.

אסטר צסטלין בוגרת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון ושוק ההון. חברת לשכת עורכי הדין החל משנת 2018 ומגשרת מוסמכת מטעם אוניברסיטת חיפה.

עוד במהלך לימודי המשפטים, החלה אסטר לעבוד בלשכה המשפטית של רשות האוכלוסין וההגירה, התמחתה בתחום ההגירה והמעמד בישראל, ולאחריה הצטרפה לשורת עורכי הדין בלשכת הרשות. במסגרת עבודתה הייתה חלק ממאות תיקים, ייצגה את הרשות מול בתי הדין לעררים בתל אביב ובירושלים, העניקה ייעוץ משפטי ללשכות מנהל האוכלוסין השונות, וכן הייתה רפרנטית של תיקי הלשכה מול פרקליטות המחוז ומחלקת בג"צים.לאחר שסיימה את תפקידה במחלקה המשפטית, הצטרפה למשרד עורכי דין גדול המתמחה בתחום המקרקעין והנדל"ן וצברה ניסיון רב בתחום.

משרד עורכי דין וגישור אסטר צסטלין עוסק, בין השאר, בליווי עסקאות נדל"ן, ייעוץ משפטי לצדדים השונים והכנת חוזים המותאמים לצרכים הספציפיים של הלקוחות, טיפול בעסקאות מכר ורכישה של נכסי מגורים ומסחר, רישום בטאבו, התחדשות עירונית וטיפול בענייני מיסוי מקרקעין, ניהול משא ומתן מול גורמים שונים, פתרון סכסוכים משפטיים והכל תוך ליווי צמוד ללקוחות לאורך כל תהליך העסקה, הקפדה על עמידה בלוחות זמנים ושמירה על זכויות הלקוחות בצורה המיטבית.

כמו גם, משרדה מתמחה בטיפול בעניינים הנוגעים למרשם האוכלוסין, הסדרת מעמד לבני זוג של ישראלים לרבות בני אותו מין, אם מכוח היותם ידועים בציבור או אם מכוח נישואיהם, הסדרת מעמד מטעמים הומניטאריים, הגשת בקשת מקלט וייצוג מול הגורם המטפל, עלייה והתאזרחות לזכאי שבות, אשרות כניסה וביקור, אשרות שהייה ועבודה, סירוב כניסה לישראל, משפטי מנהלי, הגשת עתירות וניהול הליכים משפטיים על החלטות של רשות מקומית, הגשת ערר לבית הדין לעררים, בבית המשפט לעניינים מנהליים, ייצוג משפטי בבתי משפט בערכאות השונות.