המלצות

מבקש להביע את הערכתי הרבה על הסיוע המשפטי המקצועי בעסקת רכישת ביתנו. התהליך לא היה פשוט וכלל אתגרים רבים, אך בזכות הידע הרחב, המקצועיות והיכולת שלך לנווט בין כל השלבים, העסקה הושלמה בהצלחה. תודה על הסבלנות ועל הדאגה לכל הפרטים הקטנים, מה שהעניק לי ביטחון רב לכל אורך התהליך. ללא ספק, הניסיון והכישורים שלך עשו את ההבדל.
שטרן א.
אנו רוצים להמליץ בחום על עו"ד אסטר שסייעה לנו בתהליך קבלת אשרה לבת זוגתי. בזכות המקצועיות, הידע הנרחב והליווי הצמוד שקיבלנו ממנה, הצלחנו לעבור כל שלב בצורה חלקה. היא הייתה זמינה לכל שאלה, הסבירה לנו כל פרט ופרט, והדריכה אותנו בדיוק מה נדרש מבחינה משפטית. ממליצים עליה בחום לכל מי שזקוק לעזרה בתחום.
משפחת פרץ
עו"ד אסטר היקרה ברצוננו להביע את תודתנו על הייצוג המשפטי המקצועי והמסור שנתת לנו. עבודתך המצוינת והתשוקה שהפגנת במהלך הטיפול בתיק שלנו עשו את כל ההבדל ואנו מעריכים זאת מאוד. מרגע שהתחלת לטפל בתיק, הרגשנו בידיים טובות ובטוחות. הידע הרב שלך וההבנה המעמיקה של החוק, הפכו כל שלב בתהליך להרבה יותר ברור וקל עבורנו. הנחישות והמסירות שהפגנת תרמו רבות להצלחה שהשגנו בסופו של דבר. כמו כן, נודה לך על הזמינות והסבלנות שהפגנת בכל פעם שהיו לנו שאלות או חששות. התחושה כי תמיד יש לנו למי לפנות ולקבל מענה מקצועי, הייתה לנו לעזר רב ולנחמה בתקופה מאתגרת זו. לאור הייצוג המעולה שקיבלנו ממך, אין ספק שנמליץ על שירותיך לכל מי שיזדקק לעזרה משפטית בעתיד.
חנה צ.
עו"ד אסטר שלום רב, ברצוני להודות לך מקרב לב על הסיוע המשפטי המקצועי והמסור שהענקת למשפחתי. בזכות הכוונתך ותמיכתך בהתמודדות מול הרשויות, הצלחנו להגיע לפתרון מוצלח. הערכתנו ותודתנו נתונות לך על המאמץ והמסירות שהשקעת למעננו.
חי ד.
תודה על ליווי מקצועי, אישי וסבלני בקניית הדירה הראשונה שלנו תודה על השירות, על הזמינות ותוך יעילות ברמה אחרת ממליצה בחום.
משפחת אוחנה
אנחנו רוצים להודות לך על העבודה המקצועית והמסורה שלך בליווי תהליך המכירה של הבית שלנו ורכישת בית חדש. על הדאגה שכל המסמכים יהיו מוכנים בזמן ושתהיה שקיפות מלאה לאורך כל הדרך. היית שם בכל צעד ובתשומת לב אישית, מה שנתן לנו תחושת ביטחון בתהליך כה חשוב. בזכותך הצלחנו לסיים את העסקה בצורה מוצלחת ובזמן. ממליצים עליה בלב שלם לכל מי שמחפש ייצוג אמין ומקצועי.
אליהו ומירה
רציתי להגיד תודה על עבודתך המסורה והאיכותית בענייני הדירה שלי, הבקיאות בחוק, היסודיות, הרצינות והאדיבות ראויים לכל הערכה! בכל עת את היית זמינה עבורי, תודה על העצות הטובות, ההתחשבות והרגישות עבורי. שירותך המקצועי עזר לי להשיג את כל מטרותיי על הצד הטוב ביותר. ממליצה בפה מלא על עו"ד אסטר צסטלין כעורכת דין בשבילכם, אתם בידיים אמינות וטובות!
רחלה א.
ברצוני להמליץ על עורכת דין אסטר צסטלין שסייעה לנו באופן מקצועי ומעמיק. בזכות הידע הנרחב שלה הצלחנו לבצע את העסקה תוך מזעור חבות המס שלנו. אסטר הצליחה לזהות אפשרויות להקלות מס שלא היינו מודעים להן. אנו מרגישים שבזכותה השגנו את התוצאה הטובה ביותר.
שוורץ ד.